Barion Pixel
A terméket sikeresen hozzáadta! Kosár megtekintése.

Laptoptrading - Gyakran ismételt kérdések

GYIK – Gyakran Ismételt Kérdések

 

Rendelés & fiók

 

Hogyan tudok rendelni?
Válaszd ki a terméket, tedd a kosárba, majd a pénztárban add meg a szükséges adatokat és válaszd ki a fizetési/átvételi módot.

 

Kell regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem kötelező, de regisztrált fiókkal könnyebben követheted a rendeléseidet és gyorsabban vásárolhatsz legközelebb.

 

Van minimális rendelési érték?
Igen, a webáruházban a minimális rendelési érték 2 000 Ft.

 

Fizetés

 

Milyen fizetési módokat fogadtok el?
– Bankkártya Barionon, SimplePayen keresztül
– PayPal
– Banki átutalás
– Utánvét (a futárnál)
– Készpénzes fizetés átvételkor (utánvét)
Részletek és leírás a „Szállítás és fizetés” oldalon.

 

Mi a bankszámlaszám átutaláshoz?
Átutaláshoz ezt a számlaszámot használd: 50437045-15557467. A közleménybe írd a rendelés azonosítóját.

 

Szállítás & átvétel

 

Mivel szállítjátok a csomagokat és mennyi a díj?
A szállítást a Sprinter futárszolgálat végzi, a díj bruttó 1 270 Ft. A csomagkövetést a Sprinter felületén tudod megnézni.

 

Mennyi idő a kiszállítás?
A termékoldalakon jelöljük a készletet és a várható szállítási időt; raktáron lévő termékeknél jellemzően 1–3 munkanap.

 

Készletinformációk

 

Valós a készletinformáció („Raktáron – X db”)?
Igen, a termékoldalon látható készlet és a „Várható szállítás” információ segít tervezni a rendelést.

 

Garancia, szavatosság, elállás

 

Mennyi garancia jár a termékekre?
A garanciaidő terméktípusonként eltér, és minden termékoldalon külön feltüntetjük (pl. 1 év vagy 3 év).

 

Hogyan intézhetem a garanciát/szavatosságot?
A jogok és a teendők részletesen a „Szavatossági jog tájékoztatóban” érhetők el. Probléma esetén vedd fel velünk a kapcsolatot, segítünk a folyamatban.

 

Elállhatok-e a vásárlástól? Mennyi időm van rá?
Online vásárlásnál a fogyasztókat megilleti az elállási jog (általában 14 nap). A pontos feltételek és teendők az „Elállási jog tájékoztatóban” találhatók.

 

Szerviz és szolgáltatások

 

Vállaltok laptop-/PC-szervizt is?
Igen. Elérhető például Windows telepítés (legális, aktivált rendszerrel), adatmentéssel kérhető csomag, illetve karbantartás/gyorsítás. Az aktuális árlista az oldalon található.

 

Számlázás

 

Kaphatok céges számlát?
Igen, a pénztárnál add meg a számlázási adatokat (cégnév, adószám), és automatikusan céges számlát állítunk ki.

 

Rendelés módosítása/lemondása

 

Módosíthatom vagy lemondhatom a rendelést?
Amíg nem adtuk át a futárnak, tudunk segíteni a módosításban vagy lemondásban. Írj nekünk e-mailt vagy hívj telefonon.

 

Kapcsolat

 

Hogyan érlek el titeket?
– E-mail: info@laptoptrading.hu
– Telefon: +36 70 426 1822
– Cím: 2721 Pilis, Dánosi út 32.
Kapcsolati űrlap is elérhető az oldalon.

sdf sdf